Veelgestelde vragen
Overzicht onderwerpen
Contact
Hoe kan ik jullie het beste bereiken?
De beste manier om ons te bereiken is door een e-mail sturen naar info@suitsyouwell.nl
Wij streven ernaar om deze binnen 24 uur (op werkdagen) te beantwoorden.
Eventueel kunt u tijdens de volgende tijden bellen naar onze klantenservice:
085 - 201 59 59
maandag - vrijdag: 8.00-22.00
zaterdag en zondag: 9.00-17.00
WhatsApp:
06 26 88 17 17
Geen spraak/geen sms, ma - vr van 9.30 - 16.00
Hebben jullie ook een winkel?
Nee, helaas hebben wij geen fysieke winkel. Het adres op onze website is een retour- en kantooradres. Dit is geen bezoekadres.
Kan ik langskomen om iets af te halen?
Dat kan!
Zie pagina www.suitsyouwell.nl/afhalen voor meer informatie
Hoe stuur ik jullie een WhatsApp?
Voeg het nummer 06-26881717 toe aan "Contacten" op je telefoon.
Je kan je vraag nu sturen via WhatsApp.
Dit nummer is alleen beschikbaar voor het versturen van een WhatsApp.
Dit nummer is helaas niet voor telefonische vragen of SMS te gebruiken.
Bellen kan via ons telefoonnummer: 085 - 201 5959.
Bestellen & Betalen
Hoe kan ik betalen?
Er zijn diverse mogelijkheden om te betalen:
- iDeal
- Riverty - Achteraf betalen (Voorheen Afterpay).
- Creditcard
- Paypal
- Mister Cash (alleen België)
Wat zijn de verzendkosten?
Nederland:
De verzending is GRATIS bij een bestelling vanaf € 35,-.
Indien het bestelbedrag lager is dan € 35,-, rekenen wij € 1,95 verzendkosten.
België:
De verzending is GRATIS bij een bestelling vanaf € 75,-.
Tot € 35,- betaal je € 5,95 verzendkosten.
Tot € 75,- betaal je € 2,95 verzendkosten.
Moet ik een account aanmaken om een bestelling te plaatsen?
Nee, dit hoeft niet. Je kan bij ons een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken. Alleen heb je dan niet de mogelijkheid om zelf de status van de bestelling te bekijken.
Hoe kan het dat ik geen bevestigings e-mail van mijn order ontvang?
Meestal is het dan zo dat er een tikfout in het e-mail adres is gemaakt. Wij kunnen je dan geen e-mail sturen voor de juiste afhandeling van de bestelling. Indien je dit zelf constateert, stuur ons dan een e-mail met de juiste gegevens. Ook kan je de SPAM-filter van je e-mail provider naklijken op "ongewenste" berichten.
Kan ik passen?
Uiteraard! Je kan de opgestuurde bestelling passen. Als het niet past, kunnen de artikelen retour (je hebt een bedenktermijn van 100 dagen).
Zijn jullie prijzen incl. of excl BTW?
Alle prijzen die op de site staan, zijn incl BTW.
Levering
Wanneer wordt de bestelling verzonden?
Wij verzenden op alle werkdagen. Alle bestelling waarvan voor 12.00 uur de betaling is voltooid of is gekozen voor betaling via Riverty (voorheen Afterpay) worden dezelfde dag nog verzonden.
Je ontvangt een e-mail (eventueel met track en tracelink) als je bestelling is verzonden.
Wat zijn de verzendkosten?
Nederland:
De verzending is GRATIS bij een bestelling vanaf € 35,-.
Indien het bestelbedrag lager is dan € 35,-, rekenen wij € 1,95 verzendkosten.
België:
De verzending is GRATIS bij een bestelling vanaf € 75,-.
Tot € 35,- betaal je € 5,95 verzendkosten.
Tot € 75,- betaal je € 2,95 verzendkosten.
Retourneren
Kan er geruild worden?
Nee, helaas kan er niet 1 op 1 worden geruild. Het beste plaats je een nieuwe bestelling voor de gewenste artikelen en stuur je pas artikelen terug zodra alles binnen en in orde is. Op deze manier kunnen ook, indien nodig, artikelen van verschillende orders in 1 retour pakket. Volg hiervoor de stappen die beschreven staan onder klantenservice: "Retourneren". De verzendkosten van de retourzending betaal je zelf.
Mag ik iets retour zenden en krijg ik dan mijn geld terug?
Uiteraard kan je artikelen retour zenden en ontvang je je geld terug.
Wij hanteren een bedenktermijn van 100 dagen!
Na aanmelding van je retour heb je vervolgens nog 14 dagen om de producten retour te sturen.
Je betaalt wel zelf de kosten voor het retour zenden.
Volg voor het retour zenden de stappen die beschreven staan onder klantenservice: "Retourneren".
Zo spoedig mogelijk maar uiterlijk binnen 14 dagen na herroeping, ontvang je het geld terug op je rekening.
Binnen welke termijn kan ik iets retour sturen?
Wij hanteren een bedenktermijn van 100 dagen!
Na aanmelding van je retour heb je vervolgens nog 14 dagen om de producten retour te sturen.
Hou wel de betaaltermijn van Riverty (voorheen Afterpay) in de gaten.
Die staat los van onze retourtermijn.
Mag ik meerdere artikelen bestellen om thuis te bepalen wat het beste bevalt?
Ja, natuurlijk mag dat! De artikelen die je niet wilt gebruiken kan je dan terug sturen zoals staat beschreven onder klantenservice: "Retourneren".
Je betaalt wel zelf de verzendkosten van de retourzending.
Let op: Indien je artikelen retour stuurt en het originele orderbedrag komt hierdoor onder de verzenddrempel dan worden alsnog de verzendkosten voor de heenzending in rekening gebracht. Deze worden verrekend met het retour te betalen bedrag.